1. Produkty zamówione w firmie ARTECH mogą zostać zwrócone zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) w terminie 10 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.
  2. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest dołączenie protokołu uszkodzenia, sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez niego.
  3. Brak dołączonego paragonu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku firma ARTECH odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt.
  4. W przypadku zwrotu towaru konieczne jest, aby towar zwracany był nieużywany, czysty, w oryginalnym opakowaniu.
  5. Reklamacji podlegają wady techniczne - fabryczne i uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera. Zwrotu lub reklamacji zakupionych produktów należy dokonać przesyłką rejestrowaną na adres:

    F.U.H.ARTECH
    Basztowa 44
    78-100 Kołobrzeg

  6. Do wad fabrycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora.
  7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracane są przelewem bankowym i rozliczane w terminie 7 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu. W przypadku zwrotu, zwrot należności za towar następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 7 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu
  8. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji koszty przesyłki pokrywa Klient. Ponowne odesłanie towaru odbywa się na koszt klienta. Produkty nieodebrane będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.
  9. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki i przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt. Produkty nieodebrane będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.
  10. Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej wysyłki oraz innymi promocjami, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki kurierskiej oraz zniesieniem tych promocji .
  11. Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu, ani reklamacji towaru na koszt sklepu.
  12. Prosimy o poinformowanie o chęci zwrotu lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej, pozwoli to na przyspieszenie procedury zwrotu lub relamacji.


Agencja Reklamowa WebNext - tworzymy strony internetowe